telefon QR

Dodatkowe procedury bezpieczeństwa

wielkość:

 

Dodatkowe procedury bezpieczeństwa w dniu egzaminu

1.Należy unikać tworzenia się grup zdających przed szkołą oraz przed salą egzaminacyjną przed rozpoczęciem egzaminu oraz po jego zakończeniu.

W tym celu:

  1. zdający będą wpuszczani na teren szkoły różnymi wejściami, wg podziału na sale egzaminacyjne (dotyczy egzaminów z j. polskiego, matematyki, j.angielskiego):

- wejście od strony placu szkolnego (sali gimnastycznej):kl.4TI,4TB,TM1- ubiegłoroczni absolwenci)

- wejście od strony wejścia głównego (ul.Spółdzielczej):kl.4TP,4TO,TM2 - ubiegłoroczni absolwenci)

b) zdający po zakończeniu egzaminu powinni bezpośrednio iść do domu a wrażeniami po egzaminie podzielić się z kolegami z wykorzystaniem   mediów społecznościowych, komunikatorów, telefonicznie

2. W przypadku EM zdający potwierdzają swoją obecność na egzaminie, podpisując się w wykazie, korzystając z własnego długopisu.

3. Zdający może opuścić na stałe salę egzaminacyjną (jeżeli zakończył pracę z arkuszem) najpóźniej na 15 minut przed czasem wyznaczonym jako czas zakończenia pracy z arkuszem. W ciągu ostatnich 15 minut przed zakończeniem egzaminu (nawet jeżeli zdający skończył pracę z arkuszem egzaminacyjnym) zdający nie opuszczają sali egzaminacyjnej.

Link do wytycznych

Wytyczne dotyczące organizowania i przeprowadzania w 2021r. egzaminów

 

 

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
maj 2024
pwścpsn
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2021409
Dzisiaj
Wczoraj
W tym tygodniu
Do zeszłego tyg.
W tym miesiącu
W zeszłym m-cu
Wszystkie dni
129
281
3199
2015421
2635
9951
2021409

Your IP: 13.58.60.192
Server Time: 2024-05-05 13:37:27
Visitors Counter
Dzisiaj jest
Niedziela
5 maja 2024
Imieniny obchodzą
Irena, Ita, Pius, Teodor, Waldemar, Zdzibor
Do końca roku zostało
241 dni

logo cke

odnośnik,jpg

 

BIP




Powered by Joomla!®. Developed by: joomla 2.5 themes  Valid XHTML and CSS.

J.H. zszpinczow.pl Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.